امروز قصد داریم آدرس جدید سایت دانلود روزانه رو برای شما قرار بدیم . برای دانلود فیلم از این سایت می تونید اقدام کنید. همچنین می تونید تمامی فیلم های دوبله فارسی رو به راحتی دانلود نمایید. 

جوکر (2019)
 10-10
به عنوان بیننده ای که واقعاً به TIFF رفته و شاهد این فیلم بوده است و نمی خواهد به اعتیاد به مواد مخدره اعتقاد داشته باشد ، یک MASTERPIECE مطلق است و ققنوس یک افسانه معتبر است.
10 سپتامبر 2019
من شخصی بودم که همه اعتیادها و ادعاهای مربوط به شاهکار را به عنوان یک واکنش بیش از حد و هیجان بیش از حد برای یک فیلم مستقر در جوکر می دیدم. فکر کردم این در بهترین حالت جامد به نظر می رسد و حتی در تریلر کمی پرتحرک است اما در اینجا برای گفتن من فوق العاده اشتباه کردم. این دستاورد عظیم سینما است که در یک روز و سن از مزخرفات و راه اندازی مجدد سیگی بسیار نادر است. در حالی که این نوعی از راه اندازی مجدد انواع است ، داستان مبدا مستقل از ابتدا تا انتها بی عیب و نقص است و شباهت آن به بهترین کمیک های مبدأ جوکر از گذشته است. خواکین خونریزی می کند ، عرق می کند و هر قطره ای را به این عملکرد باشکوه اختصاص می دهد. هیت لجر افتخار می کند. این بدون شک بزرگترین عملکرد بازیگری پس از شوخی هیت است. کارگردانی و نویسندگی کاملاً درخشان است و تنظیمات و رنگ های تاریک در سراسر قابل لمس است. وقتی این فیلم به پایان رسید ، دمیده شد و هر یک از تماشاگران از دیدن این فیلم غافلگیر شدند که شاهد فیلمی بودند که هنوز هم می توانست آنها را به دنیای یک شخصیت و موجودیت منتقل کند. اعتیاد به مواد مخدره را باور کنید این به عنوان یک شاهکار فراتر از سینما تکرار می شود.

فیلمی برجسته با عملکردی دلگیر و بهترین شخصیت برای توسعه تا کنون دیده شده است
3 اکتبر 2019
هر چند وقت یک بار یک فیلم می آید ، واقعاً تأثیر می گذارد. عملکرد و تصویربرداری خواکین از همه درخشش است. گروتسک ، آزار دهنده و گریه کننده است. تماشای اوقات سخت ، ... اما بسیار جذاب ، شما چشم خود را چشمک نمی زنید. غم انگیز اما با لحظات جدی خنده دار. غلتکی هیجانی - گاهی اوقات ، با احساسات متعدد همزمان در حال ظهور است.

این به دور از یک فیلم فوق العاده قهرمان قابل پیش بینی با عملکرد معمولی قابل پیش بینی است - این یک هیجان انگیز / درام روانشناختی مناسب است ، با بهترین تک تک شخصیت های من تا به حال دیده ام.
3،489 از 4،222 این مفید را یافتند. 

 

منبع 1

منبع 2

منبع 3